lauantai 11. joulukuuta 2010

10. ja 11. luukku

Päivän asu

Eilen vaihdoinkin asua usein, koska olin kahteen otteeseen töissä ja tällä kertaa tanssijana. Aamulla pukeuduin niin lämpimästi kuin suinkin pystyin: pitkikset, fleecehousut, huppari sekä tietenkin lämpimät ulkovaatteet. Tämän kaiken päälle puin vielä tonttupuseron ja tonttulakin. Olin meinaan aamutonttuilemassa Lahden kaupungilla aamuruuhkan keskellä. Joulupukilla töissä siis ;). Pakko näin asian vierestä sanoa, että jos haluaa kokea ihmisten aidoimman reaktion, paras aika tehdä performanssitaidetta kadulla voisi olla aamulla seitsemän aikaan. Saimme rekkakuskeilta lentosuukkoja, jotkut vaihtoivat vikkelästi kadun puolta, jotkut olivat vain niin aidon yllättyneitä. Ihanaa oli saada ihmiset hymyilemään, kenties saimme nähdä päivän ensimmäiset hymyt. Iltapäivällä olin ihan tavallisissa vaatteissa, mutta illan näytökseen pukeuduin mustiin legginseihin ja valkeaan tunikaan.

Sisarukseni

Minulla on muutaman vuoden vanhempi isoveli. Sitkeä sissi, josta olen ylpeä ja iloinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa jakamaan ajatuksia rakentavassa hengessä kanssani!

Lukijat