maanantai 6. syyskuuta 2010

Tunnustus

Sain tällaisen Jellonalta:



Kiitos! Se olikin ensimmäinen tunnustukseni, en osannut sellaista odottaa. Tunnustuksen saajan tehtävänä on kertoa itsestään seitsemän asiaa ja pistää palkinto eteenpäin seitsemälle.

1. Pelkään kuolemaa, olen aina pelännyt. Eniten pelkään läheisten ihmisten menettämistä.
2. En tykkää lainkaan siivoamisesta ja ajan myötä olen oppinut siinä laiskemmaksi ja laiskemmaksi, olisin valmis ulkoistamaan koko homman, jos minulla olisi siihen varaa.
3. Rakastan valvomista yömyöhään tanssien tai jutellen kynttilän valossa.
4. Olen herkkupeppu. Pienenä luulin, että se tarkottaa sitä, että minulla on hieno takapuoli.
5. Metsässä on mukavaa, vaikka mulla onkin pieni käärmekammo.
6. Olen todella kova jännittämään uusia ja haastavia tilanteita ja siitäkin huolimatta hakeudun sellaisiin koko ajan.
7. Tykkään esiintymisestä, vaikka sekin on minusta aika pelottavaa.

Sitten kenelle annan tunnustuksen eteen päin? Moni on tämän jo varmaan saanutkin ja minultakin jäi jo sillä tästä listasta muutama pois :). Tässäpä tulee:

Pohojan akka , LindaNipsuAnelmaLeijonaemotPikkusisko ja Kuninkaantytär

Oli aika mielenkiintoista miettiä näitä tunnustuksen saajia. Minullakin on näitä luettavia jo kertynyt paljon ja tosi erillaisia blogeja. Nyt on vähän sellainen kausi, että olen kaivannut lomaa tietokoneelta ja olen myös kyllästynyt vähän siihen, kun tämä blogger vain lataa ja lataa, joten en ehkä saa kaikille tunnustuksen saaneille ilmoitettua siitä. Jos bongaat itsesi tästä niin hyvä :)!

6 kommenttia:

  1. Kiitos vastauksista! <3 Ja ole hyvä, olet tämän tunnustuksen ehdottomasti ansainnut <3

    Mikähän tuonkin piirteen aiheuttaa, että tykkää hakeutua uusiin ja haastaviin tilanteisiin ja sitten jännittää kuitenkin kuollakseen.. :D Olen myös juuri sellainen.. ;)

    Tuo kiinnitti heti huomioni, että tykkäät valvoa myöhälle.. onko siihen tullut lapsen myötä muutoksia..? Itse olen aina mennyt nukkumaan tosi varhain ja jotenkin en vain jaksa valvoa. Lapsen myötä nukkumaanmenoaikani on vain aikaistunut :/ Tekee hyvää parisuhteelle :D :D

    VastaaPoista
  2. Kaunis kiitos tunnustuksesta! Se oli minulle ensimmäinen, enkä oikein tiedä, miten sen kanssa tulee toimia. Noita 7 asiaa voin toki miettiä.
    =)

    VastaaPoista
  3. Jellona:

    Jaa hyvin vaikea sanoa, että miksi sitä pitää mennä juuri niitä jännittävimpiä haasteita kohti :D.

    Hmmm tuo myöhään valvominen... Me olemme koko perhe enempi iltaihmisiä. Lapsukainenkin nukkuu mielellään aamulla pitkään ja valvoisi illalla vaikka kuinka myöhään (tosin ei tietenkään anneta :)). Omat rajat on alkanut tulla vastaan, unta tartten enempi kuin ennen ja univelan huomaa heti omassa jaksamisessa. Jos pelkkiä mielitekoja seuraisin, valvoisin varmaan joka ilta yli puolenyön, mutta kyllä nykyään on ollut pakko aatella järjellä ja pakottaa ittensä nukkumaan.

    Pikkusisko: Ole hyvä vain :). Ei sitä ole välttämätöntä minusta laittaa eteenpäin.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta! Täytyypä tarttua haasteeseen ja laitta mietintämyssy päähän. Lämmitti mieltä tämä tunnustus.

    VastaaPoista
  5. aaaawww, kiitos Riia! Olipas mukava yllätys tätä sinun blogia lueskellessa :) En vain oikein tiedä että mitä blogia kirjottaisin ja kenelle. En enää uskalla pitää julkisena tuota pohojanakka blogiani, kun siellä on niin kummallisia juttuja ja jonkun verran googlella minua tai yritystäni etsitään...

    Ajattelin itseasiassa yritysblogin perustamista. Se olisi tietenkin tapani mukaan avoimesti kirjoitettu, mutta ehkä tämä pakanuusaihe ja ystävän kuolema ym ovat sen verran privaatteja aiheita että ne on hyvä pitää vain meidän lähipiirin kesken. En vain ole vielä keksinyt miten rajaisin tuon spaces-blogini vain tietylle porukalle...

    VastaaPoista
  6. Ehkä sun sitten pitää perustaa uusi privaatimpi blogi, joka olisi avoin vain rajatulle porukalle. Kävin eilen tutkailemassa sun kotisivua, sitä työkotisivua ja vaikuttipa tosi hienolta!!!

    VastaaPoista

Tervetuloa jakamaan ajatuksia rakentavassa hengessä kanssani!

Lukijat